Tropenstage in Kumi, Oeganda! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mick Baas - WaarBenJij.nu Tropenstage in Kumi, Oeganda! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Mick Baas - WaarBenJij.nu

Tropenstage in Kumi, Oeganda!

Blijf op de hoogte en volg Mick

08 Februari 2014 | Nederland, Groningen

Veel van jullie zullen het al een tijdje weten, maar voor sommigen komt het misschien als verassing.
Morgen is het namelijk al zover! Ik ga met twee studiegenootjes, Merel en Foppie, naar Oeganda.
Om 15.00 vliegen we van Schiphol via Cairo en komen we midden in de nacht aan op Entebbe Airport. We worden gelukkig opgehaald en naar ons hostel in de hoofdstad Kampala gebracht waar we de eerste paar dagen zullen verblijven. Hierna vertrekken we naar het oosten van Oeganda, Kumi District, een gebied waar ongeveer 250.000 mensen wonen met als hoofdstad Kumi Town.
Daar zal ik in het streekziekenhuis een paar kilometer van de stad 7/8 weken mijn coschap Tropengeneeskunde lopen. Hier zullen we op verschillende afdelingen meelopen om op die manier zoveel mogelijk mee te krijgen van de geneeskunst in Oeganda. We verblijven in een guesthouse niet ver van het ziekenhuis
Na de stages gaan we nog 3 weken rondreizen door Oeganda en vervolgens Tanzania onder het mom van: “nu we er toch zijn”. Alles is geregeld, de laatste dingetjes moeten nog gepakt worden, maar ik heb er mega veel zin in en zal jullie zo nu en dan op de hoogte houden van mijn avonturen en of ik überhaupt nog leef.

  • 09 Februari 2014 - 13:02

    Bennie:

    Bennie goat vanuut zijn volksnest weer proberen je te volgen jonge. 't zal niet makkelijk zijn voor mij as digibeet moar kop d'r veur en goan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mick

Actief sinds 13 Nov. 2011
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 24862

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 26 April 2014

Tropenstage Kumi, Oeganda

17 November 2011 - 15 Februari 2012

Nieuw-Zeeland, Australië, Singapore en Indonesië

Landen bezocht: